Saturday, July 16, 2011

Hadapi dengan senyuman dah jiwa yang tenang

Pagi ni bersendirian dirumah...

Selamat hari sabtu ya kawan²... Mana yang bekerja hari ni, selamat bekerja, yang bercuti.. hep hepppp horayyy!!

Saya di rumah kan, opcos la bercuti, nanti jam 10 baru nak gerak ke aktiviti yang di rancang. Sebelum tu nak share lirik lagu yang d main kan di belog saya nih...

****************************************************

hadapi dengan senyuman
semua yang terjadi biar terjadi
hadapi dengan tenang jiwa
semua kan baik-baik saja

bila ketetapan Tuhan
sudah ditetapkan, tetaplah sudah
tak ada yang bisa merubah
dan takkan bisa berubah

relakanlah saja ini
bahwa semua yang terbaik
terbaik untuk kita semua
menyerahlah untuk menang


****************************************************
Di bawah nih video klip..lirik nya pun ada juga, ngee~~ saya up dari Utube ;-)




Mood: Lagu ni akan melekat di belog saya sehingga saya rasa patut di tanggalkan.. Mungkin sehingga Mr.A balik ke sini atau henfon saya sudah kembali normal ;p.. *taksabarnaktunguhari senin*. Harap mahap ya jika ia mengganggu telinga kawan². Saya rasa diri ini lebih kuat dengan lirik lagu nih walaupun muzik nya agak tenggelam timbul mcm perasaan saya... kui kui kui~~



Thanks you read
and support my writing. Please come again ya!




2 comments:

Cik Wanie Ghani said...

sedap gak lagu nie,
suker suker,
hihihihi....

:)

Amyna said...

kan wanie... terubat sikit resah di hati :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...