Sunday, March 6, 2011

Besarnya!! sampai kena pakai kren nak bawa naik yo!

Jangan pikir lain puloks tau.. sebenarnya, besar ikan pari Mr.A dan kawan² nya dapat sewaktu mereka Operasi di lautan Somalia dulu...hehehe! Sebenarnya.. dah lama Mr.A minta saya kongsikan di sini.. tapi saya yang malas. sebab benda yang bukan dari pengalaman saya.. tak syok rasa nak kongsi kat sini.. Mr.A selalu tanya.. "ayang dah masuk ka gambar abang?" kadang² saya jawab selamba... dah ada dalam folder di lappy... terus Mr.A muncung plus jelingan maut...Ahakss!!

Terlintas juga nak create blog untuk Mr.A...Biar di sana Mr.A cerita dari pengalamanNya sendiri.. tapi saya dapat agak, nanti mesti saya juga yang kena, daripada beban.. baik tak payah create...masuk jerk di sini sekali.. keh keh keh!



Macam best jerk saya tengok mereka di atas kapal.. Nak pula kapal macam hotel mewah yang tersedia indah.. Mewah MISC ni...Nanti kalau saya rajin saya masukkan kat sini gambar² atas kapal..Mr.A cakap bila kapal berhenti baru mereka memancing.. memancing adalah aktiviti yang selalu mereka buat.. kalau bosan karaoke. kalau rindu naik tower cari line call saya..tapi call jarang² sekali.. sms jerk banyak. Ate cam mana nak call.. kalau bercakap, 180 second berlalu.. saya kat sini baru nak dengar... Baik tak payah... hangin jerk rasa..



Telampau besar... pancing pun tak mampu nak tarik. itu yang pakai kren... Kebetulan kren nih mereka pakai nak tranfer barang dan makanan..


Ekor dah buang.. Mr.A cakap bahaya kalau kena. boleh bawa maut.

Besarkan!! Lebih kurang besar Mr.A.. hahaha! saya tanya Mr.A.. habis ikan ni makan ke sayang. ke lepas balik ke laut? Mr.A cakap depa makan.. Glupp!! Apa rasa ehh...sedap ka? wink*wink~



Saya kat sini selalu duk makan cucu cicit yang ntah ke berapa keturunan sudah.. buat cicah air asam..perghh! Menggiurkan... Okay lah.. di akhiri dengan picca mereka beramai² yang terlibat semasa kajadian.. Semua ini tinggal kenangan terindah untuk diri Mr.A.. Dalam ramai² nih saya hanya kenal Mr.A dah PO Jeff ja.. yang lagi² mahap na.. mokcik memang tak kenai.. hik3x.


~~ Sayang @myn@ ~~



15 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...

mak aih, beso nyer....

owhhh, ni isteri tinggal rupanya.... selalu bape lama mr A akan belayar.....

Amyna said...

Mama qis... Mr.A operasi kejap ari tu.. bukan selalu... mereka2 yang terpilih sahaja..

Escot kapal Misc...

Mohamadazhan.com said...

huish! terbaik lah, makan sebulan tak habis.hehe

Amyna said...

Hah! sebulan? takut tak sampai sebulan.. ikan tu dah berbau semacam... yekkk!!

gnesop.com said...

mmg besar gilers.. :)

najihah sahami said...

waaa..besarrrnyee..wat pangganggg pastu cicah air asam...bessst nyaaa!!

Aida Zafirah said...

besar giler kot.....huhuhu...

Amyna said...

@Sop: sampai gilerss ya!! tengok pun x da selera nak makan... Geli.

Amyna said...

@Mish: Kalau kecik² sedap juga mish.. ini dah besar.. ntah apa lah rasanya kan.. hehehe!!

Amyna said...

@Aida: Kot?? Bagi myna memang dah besar... seram tengoknya... Ngee~~

fyna ahmad said...

wooowww....
besarnye..
hebat2..

abu Luqman said...

hua bestnye...suami awak pun kaki pancing ye...sama hobi ngan saya la....jadi isteri kena sabar ye..myna

Unknown said...

ya ALLAH besarnya,
takut ngat aih tgk,
huk huk huk....

Hardy Boy said...

bestnyer dapat mancing..hehehe

munna said...

makan?... mr. A masak apa ikan tu...kak munna takut nak makan... kli ikan pari ni selalu beli yg kecik2 je... klu yg besar takut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...