Wednesday, March 30, 2011

Kalendar Maharaja Lawak 2011

yeayy! malam ni tayangan pertama secara langsung untuk program Maharaja Lawak. Dalam entry Raja Lawak vs Maharaja Lawak saya ada nyatakan tentang siaran program ini kan. Saya fikir dari awal minggu pertama hingga minggu ke-10 siaran ini akan di tayangkan serentak di Astro Prima. Sebenarnya tidak loh. huk3x.

Untuk makluman uols program ini di tanyangkan serentak di Astro prima saluran 105 hanya 2 minggu sahaja iaitu minggu pertama dan minggu ke-2. Minggu seterusnya hingga minggu ke-10 adalah di Astro warna saluran 132. Apa ke hal nya!.

Saya tengok ramai peminat mempersoalkan perkara ni... ada yang sampai "Kita bako" (tiru gaya usop). hehe!. Ada juga yang cakap ini politik pihak Astro, hmm...ntah la~~ tidak mengapa readers... Mana tahu nanti pihak astro ada buat perubahan seperti mana yang berlaku pada malam akhir raja lawak musim ke-5. huh! penuh pengharapan nih..




Psst:Tak kan nak langgan Astro warna puloks.. susah² tengok jerk on9.. itupun kalau ada. dengar² macam tidak ada.. Apakah!!!

Thank you read and support my writing. Please come again ya!!

3 comments:

DaK CoMoT said...

yeyeyeyeyeyeyeyee!!!comot xsabar woooo tgu maharaja lawak neyh! :D

miss epa said...

macam best je maharaja lawak ni kan?pihak astro tkot xda org tgok af plak nnti.tu yg dia buat cmtu kot.hee :)

ctnurkhijah said...

gara2 maharajalawak hubby dah langgan astro warna...bertambah la bil bulan ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...