Monday, March 21, 2011

Syok tengok kak ieta..sejuk perut rasa!!


Saya suka picca nie.. ceria!!

Gambar akak saya...Usia kandungan beliau sekarang mungkin 21 minggu, itu depend pada kiraan saya dalam entry yang iNi... Gambar tu pun saya hamik di FB beliau... ngee~~

Dari album rakan sepejabat akak ieta..Kak nurul nie kaki photographer juga. pada readers yang duk area utara sana especially penang la.. boleh hubungi kak nurul sekiranya memerlukan perkhidmatan photographer sebagai kenangan kalian... saya rujuk pada banner yang di tag kat Fb saya.. SiNi atau boleh lunsuri ke blogspot depa syadiehearty.

Mood: Alhamdulilah ^_^.


Thank you read and support my writing. Please come again ya!!


2 comments:

syairahmohdanuar said...

hehe.cute sgt :D

Hardy Boy said...

cute.hehehe


FUYOO, Your Website Value = RM34,607.26.hehehe.. bestnye kalau Myna dapat claim duit tue..hehehehe

http://bizinform.org/my/www.amyna2109.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...