Wednesday, January 19, 2011

1st Reminder by Toyota

Yesss!!!!

Selama saya memiliki Aset² Alih Persendirian.. saya tidak pernah lagi menerima reminder letter. Inilah julung² kalinya reminder yang saya terima. Wuwuwuuu!!

Patutlah bulan nih saya rasa macam terlebih poket saya. selalunya kalau balik kampung perbelanjaan saya akan short jika tersalah kawalan. Tapi kali nih lain pula. Punya la syok tau, tunggu tak syok..lebihan yang ada. Kalau uols pun mesti syok kan?? Saya siap p duk separate ke dalam akaun lain².

Hari nih lebihan itu terjawab sudah. Apapun saya kena p korek balik la. Kalau tak nanti... Hmmmm!! Sian Mista Bobo, dah la Mish Pepel Luka..




Dapat jerk letter nih tadi saya terus call Mr.A.. budget macam pihak bank yang salah. Padahal saya yang salah ingatan.. Hari tu saya buat payment Mish pepel di ATM bank Alor Setar. terkonpius di situ. Konpius² terus terlupa tak buat payment untuk Mista Bobo. Ya Ampun. Mahap yo bank!!

Tarikh surat: 14/01/2010, saya terima hari ini.. 7 hari dari sekarang saya mesti jelaskan baki yang tertunggak.. ngee~~


~~ Sayang @myn@ ~~




8 comments:

ieda said...

haaa jago2 .. huuh sib baik 1st reminder :)
akak dah kena 2nd reminder dari MARA huhuhuhu

Amyna said...

Boleh pula saya terlupa akak..heh heh heh!! Kalau dari MARA tu mesti Loan kan... sekbaik loan study dulu bayaq habis dah :-)

deem said...

hakhakhak.simpati dalam tawa.tapi takpa.merasa juga akak duit lebihan tu.kena buat jadual::harusbayartiapbulan.
cepat2 g bayar tau.dengar cta kak sute pun ada kes sama macam akak.duit kena telan oleh bank.

Gieyana said...

huhh nasib baik! kalau idak!huhu

Amyna said...

@Deem: Memang duk bayar tiap² bulan.. masuk gaji terus klik mebeng2u.. tapi bulan lepas ntah.. konpius jadi nya. selalu mish pepel bayar kat kaunter..

terlampau syok balik kpg mungkin.. berabis konpius..hahaha! Kak su pakai CeimB kan? serik dah nak cash deposit kat sna..

Amyna said...

@KakGei: itu lah akak.. sedap² naik tetiba di tarik.. huh. minta simpang lohh!

anamizu said...

ha jage2 ye..hihi

recent post : |maksud tersirat pelekat P|

Amyna said...

MakAihhh... takutnya rasa. cheq tak mau ulang dah.. serik.*sambiltutupmuka*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...