Monday, January 17, 2011

Mish pepel terluka... adussss!!!

Terkejut juga time koje tadi Mr.A call... Selalunya Mr.A susah nak call saya waktu Mr.A bertugas. Mana nak sempatnya tengok henset dah. Kekadang tu henset pun ditinggalkan... saya pun malash nak call juga time Mr.A on duty.. faham sangat dah... Heheheh!!

Hari nie 1st day Mr.A kembali bertugas selepas 1 bulan Off duty.. Bermula dari tarikh kami holiday di kampung halaman tahun lepas. (budget lama dah berlalu ;p). Dapat call ja..macam² dah kemungkinan yang terlintas di kepala hotak nih.. .. itu lah orang pompuan kan terlampau hambik berat... T___T.

Petang semalam Mr.A nak gerak balik ke pangkalan sana, tapi saya asyik menggoda jerk dia tak kasi balik.. dari cerah sampai ke gelap. Selepas magrib jadi isya'a. Lepas isya'a terus jadi balik. Mau ke tidak saya kena redha dan terima. Apa boleh buat demi tugas. Mr.A pun berat hati juga...Perasaan kami sama ^_^

Mr.A sampai di tarffic ligt di luar taman nih.. Mr.A U-turn balik ke rumah. hehehe! Mr.A bagi alasan "Abang nak tengok TrologiCinta dengan ayang". Haku apa lagi.. tak mau tanya banyak... Hepyyy!!

zodiac signs

Hepy hepy... tapi hari nih Mr.A resah. seharian, sampai Off duty. Maybe wajah Mr.A sama macam dalam gambar ni kot. Dari pagi tadi sampai ke petang asyik mengadu tentang Mish pepel jerk. Sms tentang Luka Mish pepel banyak lagi daripada sms tanya situasi saya di sini.. saya pun terpaksa reply dengan macam² ayat azimat.. Mantera² penyembuh jangan cakap lah, lengoh dah mulut nih.. Mana tak bagi mantera, sampai makan pun di skip yoo. Adehh macam kanak² pun ada. Sayang betul Mr.A sama mish pepel.. Oh ololololo~~

bbb11

Nih luka Mish pepel.. saya tak tengok real lagi. Bila tengok gambar nih tadi terkejut juga saya dan cuba bayangkan situasi semasa kejadian. Saya ingat sikit² jerk. Patut lah Mr.A sampai macam tu sekali resahnya.. Kalau ikutkan hati, hari nie juga Mr.A nak balik sini. Nak repair.. Di sana susah mau dapat bengkel.. Inilah susah senang hidup di tempat orang. sob3x.

Minggu lepas saya banyak ke opish menggunakan khidmat Mish pepel.. Mr.A siap minta tukar lagi "sayang bawa kekasih abang pula, abang bawa pakwe ayang". Saya on sajork. Tapi last minit Mr.A bertukar plan kerana semuanya adalah ketentuan dariNya yang maha Esa. kita sebagai hamba kena terima seadanya.. InsyaAllah ^_^.

Saya pujuk Mr.A tampal sticker dulu.. biarpun nampak buruk. Dah la di sini musim hujan. Risau berkarat jerk.. Hmmm!!

Mode: Kereta perdana kawan saya x-cident dekat sangat² dengan opish. dengar khabar teruk juga... Wallahhu' alam. suratan yang terindah~~~



~~ Sayang @myn@ ~~

4 comments:

MissyNursy ♥ said...

adeeii..sweet je bace..huhu..n again terpakse berpisah kn?

parah nmpknye mish perple!

Amyna said...

sweet sour.. Nyum3x.
itu lah Mr.A berduka sampai kalau boleh tu tak sanggup nak tunggu weekend..hik3x.

Ctnurkhijah said...

cam na bleh jadik cam tu?
sakit mata ooo... tgok keta jadik cam tu...ct pun baru mgu lepas cat bumper keta... ada yang cium lagik..

Amyna said...

Myna tak berani nak tanya lebih² kat Mr.A coz sekarang masih meratapi kelukaan itu.Tunggu nanti Mr.A balik.. duk berdepan senang sikit nak pujuk memujuk...hehehe!

Alahai ct... nak buat mcm mana kan, ketentuan takdir. sabar ehh... sob3x.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...