Tuesday, January 18, 2011

3 hero yang Ceria!!!


Membuka entry di pagi hari selasa dengan wajah² ceria dari 3 hero junior di kampung halaman sana.. Waktu nie kami berkampung di teratak family saya Felcra BT. Ohh ya percutian saya tempoh hari banyak di kampung Mr.A Felda LM coz saya nak redeem cuti time raya puasa hari tu.. Mr.A lagi la.. berganda2 rindu dengan kampung halaman dan kawan²Nya...

Adik ipar saya memang tak dapat nak dipisahkan ketika kami di sana.. sepanjang masa memvontot sahaja. Alhamdulillah. Iyalah bukan selalu berpeluang macam ini. setahun sekali..


Amin (adik ipar), AdamAsnawi (Anak sedara) dan Haikal (adik kandung)

Pantang dengar saya dan Mr.A soksek.. bukan setakat intip², siap p isi baju masuk dalam beg... hehehe! Saya lagik selesa bawa mereka coz terasa seperti membawa anak sendiri. Harus praktik dari sekarang.. Ngee~~




teletah mereka bertiga bila di depan komputer..Kusyuk sungguh sayang² semua... Waktu nie kalau tak silap depa duk tengok game melalui YouTube. Game kartun main salji. Ntah lah jiwa saya dewasa, so bosann.. bagi mereka itu sudah menyeronokkan.


Penat berjegil depan komputer.. main lawan² pehtu baring² di lantai pula.. haishh!! somelnya posing yang ini. MakNgah suka la sayang~~

Ermm.. Kanak2 sekarang cepat mahir kan tekan button lappy.. saya tengok adik ipar saya tekan keyboard.. MasyaAllah setanding kerani di sebuah syarikat yang sentiasa busy duk key in data..
termasuk budak kicik AA tu. Pernah tau dia mencipta kenangan, menekan button lappy adik saya yang aktifast tu.. tercabut terus huruf di keyboard.. ngeh ngeh ngeh!!

Adik ipar saya dan adik kandung saya tu, sama umur mereka. 7 tahun. Sama² juga disunatkan. Kiranya time kami balik tempoh hari. mereka baru sahaja sembuh dari luka menyunat.. Lucu bila ingat ratuhati cerita kisah sunat mereka.. pengalaman~~

Mode: Kecik2 dah mahir begitu.. besar esok jadiklah insan yang berguna ya sayang2 semua..


~~ Sayang @myn@ ~~

2 comments:

deem said...

adam u r the cutest of all...hehehe

Amyna said...

kiut & banyak akalnya deem...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...