Friday, January 28, 2011

Testimoni resolles dan KeranaMu deeM... Haishh!!

hai alls..
Lama sudah saya tak bercerita disini.. Sejak kebelakangan ni, mood pandai lari² la. tak sempat saya nak kejar... Laju sangat.. ;p

Deem entry ko yang ini memang gempaq Ohh.. ku pikirkan apa kebendalah yang membuatkan ko emosi. Adakah angkara laksa pagi tadi.. Sebab before kita keluar cuci mata tadi ko bilang perut ko meragam.. Rupanya kerana testimoni Resolles..



saya dah inform deem, perut saya tak tahan kalau makan laksa terus di pagi hari. Macam mana pun saya mesti kena mamam benda lain dulu sebelum laksa. Kalau tak nanti..tugas saya hari ini pasti ke laut..seharian perut saya akan minta dimanja². Mereka tengok saya tak peduli pun laksa, Pelbagai andaian sudah di perkatakan dari kawan² yang ada di situ :-
  • Saya dah mamam laksa di rumah before di bawa ke opish,
  • Saya tak berselera sebab saya sendiri yang masak..
Saya diam² sahaja sambil mamam makanan yang lain, sebab mereka semua busy mencedok bahan² laksa.. ;p


********************************

Saya sendiri tak sempat nak publish testimoni.. banyak entry yang saya dah taip..last simpan di draf sahaja. Okeh berbalik pada testimoni resolles tu, barang memang sampai keesokkan harinya (26 Jan 2011-Rabu). sini.


Muka xcited.. kiriman yang di nanti dah sampai ke ribaan. Kabel networking berlingkar di hadapan saya..baru lepas siap test networking untuk pilhanraya JPP besoknya tu..yeww!!

Terus call Mr.A bagitau resolles dah sampai.. Kesimpulannya resolles nih ramai yang mencuba.. bukan saya sendiri sahaja ^_^.



lepas dinner saya ingat nak goreng terus.. tapi perut sangat² full. Jadi kami rileks² sekejap, lepas berita macam tu baru kami menikmati resolles bersama².

Mr.A cakap sedap dan minta Asma selaku penganjur GA untuk pos ke sini lagi. saya cakap boleh kalau mahu di pos.. ongkosnya ya sayang.. hahaha!! Pehtu baik punya cadangan dari Mr.A.. beliau minta asma anjur GA lagi.. Sengal~~

Testimoni saya: Berpuas hati, kulit luar crunchy dan inti dalamnya mempunyai rasa yang cukup.. hingga membuatkan saya macam tak mau kongsi dengan orang lain termasuk Mr.A.. Kahhhhh!! tapi tak syok nak tamak sorang² kerana itu bukan cara saya..

Pada readers yang nak oder boleh contact AsmaRizal.. Uols di semannjung maybe senang sikit nak uruskan, berbanding saya di sini.. Terima kasih banyak² ya Asma =D


Petang 28 Januari 2011 (Jumaat)


~~ Sayang @myn@ ~~



4 comments:

deem said...

hehehe....ya saya setuju resolles tu mmg sedap.laksa tadi pagi pun sangat sodap.tengok la wajah ku yang lebar.hepi dapat makan laksa....

tiefazatie said...

haha..wah..best tue..smp berebut ah..hihi..tp mana picture dh siap msk sis?hihi

Amyna said...

@Deem: Alhamdulillah..tertunai juga hasrat hati kawan2 terutama ibu mengandung itu..tak sangka pula terpesong sedikit plan kita.. terpesong yang bermakna untuk ibu mengandung.. hehehe!

Amyna said...

@Ifa: kalau ifa dekat, bole akak antar kat ifa sedikit.. bagi rasa..

Ala ifa tak sempat akak nak snapnya.. rasanya deem ada snap.. gambar kawan2 ngah test resolles tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...