Friday, January 21, 2011

IndorGame: Dam Hajah kata mereka yea..

Sambungan dari entry Say Chesse for Chess!!!!. Di dalam entry itu saya inform selama 3 hari IG berlangsung... Bermula Rabu, Khami dan Jumaat. Dalam entry tu juga saya ada maklumkan yang saya ada join permainan Dam Hajah Haji di sebelah petang sebagai wakil pihak pentadbiran.

indor game
Cuba perhatikan, kalau dapat melangkau kotak² barisan pertama pihak lawan di panggil HAJI (double buah) tapi kalau dah perempuan.. mestila hajah kan.. kann!! - Gurauan kami ketika bermain.. ekekke.

yess!! untuk petang rabu tu saya berjaya menewaskan pihak lawan iaitu unit SPA. Itu tak bermakna saya juara ya. saya perlu menguji minda sekali lagi dengan pihak yang sama kedudukan dengan saya di Group A.. Opss!! Saya bermain di Group B.. Perlawanan menentu juara dan naib juara di bawa ke hari Jumaat sebab esoknya tu masa pack untuk permainan yang telah di jadualkan..

game

Masa final tu.. saya ditewaskan oleh pihak lawan (Unit SKS)... menjadikan saya dikedudukan naib Juara... Ahakss!!



Deem bermain di Group A.. Dia mendapat tempat ke-3 selepas di tewaskan oleh unit SKS.. Perghh cayalah SKS Juara DAM untuk kedua² group... ^_^

indor game dam

Ini baru betul Dam Haji.. semuanya tekun menguji minda. Tidak boleh leka sikit.. nanti hilang kawalan, mulalah kelam perjalanan menuju Haji...

Dam haji

Peserta nih lagi canggih.. siap dengan divider, takut haji terlebih "gear terbang" kata mereka..

Opss!! time tu ladies sarawak ada bawakan kek lapis.. fresh dari sarawak. beliau baru balik dari bercuti.. Jadi kami apa lagi.. orang dah hulurkan.. FOC pula tu.. Bismillah.. Alhamdulillah~~

haji

Kek lapis pun sama colour dengan DAM.. hehehe.. Thanks a lot ya ladies sarawak.. Di opish saya pelbagai negeri ada...dari utara>selatan, timur>barat dan sarawak>sabah.. 1 Malaysia katakan.. smile!



~~ Sayang @myn@ ~~



1 comment:

Amyna said...

welcome3x .. Thanks ya hong :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...