Thursday, January 20, 2011

Picca scan kandungan akak ieta.. 3 bulan.

Sebelum itu saya nak bagi tau.. CCM Mista Bobo dah clear. tidak ada reminder yang ke-2 dan ke-3 ya tuan blog bukan sekadar cerita. Saya takut. reminder pertama pun dah ketaq, nak mai reminder seterusnya.. gerun rasa ;p.

Tadi masa on da way saya p korek mana yang dah tertanam tu..akak saya yang INI mms picca scan baby dalam kandungannya.. Sungguh masa akak saya mms, saya langsung tak pandai nak tengok tau.. puas juga la duk belek². Almaklumlah tak da pengalaman, dah tak da pengalaman tak amik tahu satu hal.. *padanmukasaya*. hahahhaha!

1st gambar yang ini :-



Text: Adik gambar anak ku dalam perut. hehehe.

Pusing kot ni tak nampak bayang, kot belah nu pun tak nampak, last²....

Saya terus reply: "hehe, cheq tak reti tengok, nie bapa bulan? nanti nak masuk di blog..kenangan".

Akak saya jawab:" itu pandangan depan, sat ku mms yang satu lagi. dah 3 bulan. Gambar 4D clear kalau tengok real.. aku dengar jantung dia. sayu hati bila dengar.."


Text: Yang atas kepala tangan, pastu kaki bawah tangan, dia tutup muka. hehehe.

Bila akak ieta dah terang macam tu terus saya.. Ooo.. faham². hati nih syok tak tau nak habaq la.. rasa macam nak balik sana nak tengok yang real..terbayang bila pula turn saya.. :-(. Apapun myna terus kan berusaha.. InsyaAllah ^_^.

Sebenarnya ramai sepupu sepapat, sedara mara saya yang ngah preggy sekarang... kan saya ada publish dalam entry Congratulation to themAll. Saya tumpang hepy buat mereka² semua.. moga saya pun dapat meramaikan umat islam.. T___T.


Mode: Saya kopipes sebijik ayat kami berkomunikasi.. kenangan katakan~~~


~~ Sayang @myn@ ~~




12 comments:

Izan Ishak said...

comellah myna...bby tgh tutup muka. main cak2 masa tgh scan ye.

**insyaAllah...rezki pasti ada buat myna n mr.A...~

Amyna said...

lebih kurang macam tu izan.. geli hati myna bila akak cakap tu...sangat seronok! Ya InsyaAllah ^_^. Allah s.w.t lebih mengerti suratan untuk setiap hambanya..kita sebagai hamba sentiasa berusaha dan redha~~

lavender harum wangi said...

aaa~ comel.. best nya ada baby.. :)

tiefazatie said...

comelnya sis!malu2 nie kan2..
xpe sis..
insyaallah..nt sis plak ye..

Amyna said...

@Lavender:Sangat best kan.. tapi itu lah rezki semua di tangan tuhan.. Myna tumpang seronok untuk akak myna.. :-)

Amyna said...

@Ifa: Hehehe... malu2 dengan MakNgah dia.. maybe baby tahu mak nya nak MMS kat MakNgah dia.. keh keh keh!

ieda said...

cumienya .. clear lah dikk ..
masa akak buat 4d dulu nampak sikit jer .. nie jelas nampak :)

Amyna said...

@Ieda:itu lah akak ieta cakap,kalau tengok real lagi clear... kalau MMS nih tak berapa sangat..

Syukur lah dapat juga tengok.. nasib baik akak ieta ingat untuk tatapan adiknya yang jauh di rantauan nie.. uhukss!!

Anonymous said...

ape ni..main buat backline plok..hihi..ape2 pon tahniah tuan rumah akn dpt anak menakan bru..cumil sgt(pdahal xnmpk pon muke)..hihi:P

Amyna said...

kalau tak suka tak apa.. cheq leh tanggalkan letak dekat luaq..ekekkee. Terima kasih na... moga baby sehat & sempurna.. InsyaAllah ^_^.

Anonymous said...

ade baby :)

Ctnurkhijah said...

ooo..gini rupanya scan 4d..dah canggih la, dulu time ct preggy tak dak pulak gini... nampak real kan..best

usaha lagik myna...ada rezeki tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...