Tuesday, January 25, 2011

dalam perjalanan sudah... GA Frozen Resolles

Ingat dulu saya ada habaq yang saya menang GA.. Patutlah saya duk menanti.. tak sampai² pun ke ribaan saya.. Rupanya penganjur belum hantar... hehehe!


Email hari ini.. 25 Januari 2011.

Ramai juga yang excited tentang keenakkan test Resolles nih.. expecially ifa.. memang xcited kan ifa.. ifa nih memang bertuah, rezki GA atau contest banyak memihak kepada ifa.. Alhamdulillah... rezki ifa.. Mr.A pun duk tanya juga masa mula² tahu saya tersenarai sebagai pemenang. Tunggu punya tunggu tak ada.. terus dia senyap..

Kalau betul sampai esok... Harus saya inform Mr.A suruh dia balik. Balik sini semata² nak suruh merasa Resolles... Lagipun Mr.A memang plan nak balik juga.. nak pergi check up Mish pepel.. Macam² dah signal menyala.. Campro O Campro.. sensitip betul.. Badan terluka mulalah buat perangai sana sini... haishh!

Mahap na.. saya dah melalut sampai ke ifa dan mish pepel.. sebenarnya nak habaq tentang hadiah tu sahaja.. Makanya saya sabar menanti di sini... kalau dah test nanti..saya buat postmortem yea.. InsyaAllah..


~~ Sayang @myn@ ~~

4 comments:

tiefazatie said...

haha..malu ai..hihi
xpe sis..suh je mr.A balik ye..
kena jadi model nie..hihi
sbb sis jd tukang masak kan2..
alolo..mesti comel kan..=)

Amyna said...

alololo ifa.. malu2 somel tau.. :-)

En. Epai said...

nanti bolehla tangkap gambar hadiah bebanyak ...kehhh

Amyna said...

baru menang sekali saja incik epai.. Kalau menang banyak, baru la boleh amik picture banyak².. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...