Saturday, September 4, 2010

hepy 57 tahun En. Hamid Jaafar

En Hamid Jaafar adalah ayahanda ku yang di hormati. Tanpa cinta ayah & mak, mana datangnya hakukan. haipp!! Alhamdulilah tahun nih bertambah lagik satu angka dalam usia ayah.. dari 56 menjadik 57. Banyaknya angka tuh kan, sebanyak pengalaman yang di lalui ayah.

besday ayah 3 september.. kami tak dapat nak raikan malam 3hb tu coz time tu haku masih di penang lagik. adik badik yang lain² pun masih di penang juga. tapi kami cuba raikan sebelum abis tarikh 3hb tuh.. haipp!! sampai jerk dari penang terus buat persiapan ala kadar & mak kejutkan ayah dari tidur.. hi4. Ayah datang senyum² kegembiraan. senyuman ayah saya sangat menawan kalbuku..

ayah walaupun ayah tak tau pun apa yang cek duk tulih kat sini.. cek tetap gak nak tulih sebab anak² ayah yang lain² duk baca juga blog cek nih. nanti depa cerita la kat ayah. pehtu mesti ayah nak tengokkan. secara tak langsung ayah akan baca juga.. ngee~~



Syukur Alhamdulillah dengan kurniaan rahmat & hidayah darimu Ya Allah, ayahku mampu berdiri dah menyara kehidupan kami sekeluarga. Ya Allah, Kau berikan kesihatan yang baik kepada ayahku supaya ayah ku boley terus beribadah kepada mu. InsyaAllah =D



time nih hero bongsu En.hamid (t-shirt oren hitam) tu ngah tidur nyenyak, terjaga setelah diganggu oleh ayah.. hehehe! muka pun sememeh jerk.. Opss!! abaikan ayah saya yang tagap itu ya. perut tatap maintain yoo, 10 bulan... sigh~~



Kami semua yang dalam kegembiraan.. hero bongsu tu pun dah segar bugar + berposing sakan. Dia dengan ayah ibarat irama & lagu.. memang tak dapat jauh. anak bongsu la katakan. kemanjaan tu tetap lah ada. Lagipun ayah selalu bergurau senda dengan dia. nyakat² dia. buat dia panas hati.. macam mana marah & sakit hati dia.. semua tuh sat jerk. pehtu pakat cari balik. ayah sunyi dia pun sunyi. hik3x.

Akhir sekali.. selamat hari lahir yang ke-57 ayah.. moga sentiasa ceria & sehat selalu.. InsyaAllah =D. Lurve u more AYAH!!!! .


sayang @myn@ ^_^


4 comments:

deem said...

hepi besday pakcik...selamat hari raya...maaf zahir batin...ecececeh...;)

Amyna said...

wahh wahh!! touching pula derr. hik hik hik...

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said...

Hapi Bufday tuk pakcik. hehe. Moga ayah akak diberi kesihatan yang baik, InsyaAllah. hehehe~

Salam Lebaran tuk akaq dan kuarga~ hehehe.

Amyna said...

@Leha: Thanks dik, nanti kasi tau ayah mesti senyum menawan punya..tambah2 ayah akak tak ada pagar sudah di depan.. ekekkee. okeh selamat hari raya juga untuk adik. yeszAaa!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...