Monday, September 27, 2010

Oh bulan ( ^_~ )

Tajuk adalah dari lirik hasil nukilan Mr.A di sana nun. Bukan main excited haku weyy nak tengok lirik nih. Sekali dah amati setiap barisnya.. Nak gelak pun ada, sedih pun ada.. Luar dari jangkaan haku.. berbakat juga Mr.A nih..bakat terpendam. Auwww!!

Mula ingat nak publish kat sini lirik ciptaan Mr.A tuh.. tapi tak perlu lah. biarkan ia tersimpan di dalam mailbox itu.. Mr.A selalu bisik² ayat nih kat haku "isteri tentera mesti semangat tentera". Setiap kali langkah ku longlai.. haku teringat akan kata² ini. kembali kuat haku melangkah.. Alhamdulillah..

Haku pun kekadang nakal juga.. pekena Mr.A buat itu ini..sedangkan haku tahu dia dah penatt. kekadang prob dengan skuad²nya. Penat koje. Bila dia ngadu sakit sana sini.. haku cakap lah balik " kata tentera, mana p semangatnya!!" setakat 2@3kali Mr.A diam lagik.. kekadang haku suka buat Mr.A hangin...

Kalau Mr.A hangin.. laju jerk dia akan cakap dengan mimik muka yang terbaik.. "Abang manusia biasa ja ayang" Alololo somel.. mmmuahhh3x..



haku reply on da spot kat Mr.A, Apakandaya... perhubungan hanya melalui text sahaja.

Nasib baik Mr.A pilih bulan, sejuk & menerangi kegelapan..Oh bulan Oh bulan.. Oh matahari Opsss!!!


sayang @myn@ ^_^


5 comments:

Kuman Chaos said...

teriam seadanya.. :D

kuman "cincin dijari .." Entry

Lagenda said...

Myna..kebetulan plak sama je situasi kita cuma, ayat laki mak ' Abis, ingt army ni x leh mati ke hah?Miahaha..

Sabarlah..betul. Isteri tentera kena kuat mcm tentera sbb, ada masanya, semangat si isterilah yg akan sisuami tumpang.

Amyna said...

kuman: Alhamdulillah.. heh!

Amyna said...

hahaha!!
itu la depa, punya nak bagi semangat kat kita kan mak.. keh4x.

Iya mak betul tu..ceq bersabar & terus bersabar demi cinta AMYNA.. InsyaAllah :-)

AzwaZynal said...

wah romantik nya ehehi..

singgah sini sambil jenguk2 entri..

semoga berbahagia selalu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...