Monday, September 6, 2010

telatah AA bersama udang sabah bah

Mencuit hati kami bila tengok telatah AA bersama udang nih. Pak su dia langsung tak masuk dekat, takut tengok & makan pun tidak.. kalau udang biasa² pak su hantam sajork. Tapi AA nih lain sikit terus mengadap siap main cak kun cak.. hehehe!!

Haku tengok jerk gelagat dia nih.. terus capai kamera. Dia pula pantang di gambar. mau sesajork. bakal blogger tegar junior kot. haippp!! Satu lagik kalau kita on lappy dia pun laju² juga nak taip sama. Pernah button keyboard lappy Mak teh dia.. habis tertanggal. Padahal lappy tu baru jerk di beli. tak sampai 3 hari.. Yang Mak Teh pun satu hal, terlampau Cewi..on di depan AA. AA nih jenis yang caragas..semua benda dia gapai. Fadan muka mak teh kan sayang.. huhuhu!!



Ini antara picture yang dah di select oleh penulis.. layan saja.

Bila petang menjelang, dalam jam 4 petang macam tu. AA dah nak balik umah mak nya. bermula episod sedih di hati si kecil ini. Awalnya haku pakai tudung dia okay lagik.. kami bergambar bersama² di luar.



Bergambar tapi kesedihan dah mula terpancar sedikit demi sedikit di wajahnya, haku jerk yang masih tersenyum ^_^



Bila nampak jerk Mak Tok pakai tudung.. terus nanges. meraung sekuat hati. Dengan haku pun tak mahu dah. Dia nak dengan ayahnya sahaja. Mak tok masuk dalam kereta, di tutup nya pintu kereta menunjukkan yang dia tak mahu balik sana.. waktu nih terdetik di hati ku.. sampai bila si kecil nih nak lalui semua nih.. perasaan demi perasaan di lalui nya. kecil² dah menahan sedih & rindu.. Adik badik ku yang lain semua nya sebak bila tengok situasi nih.. sangat² menyentuh perasaan. Moga suatu hari AA dapat bermalam dengan kami d sini.. satu malam pun cukuplah, bersyukur sangat².. InsyaAllah.


sayang @myn@ ^_^





2 comments:

Azura Ani Salaim said...

Cian dia, mukanya monyok, huhuu

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said...

alala. chumilnya AA bersama dengan udang2 itu. ala. mukanya dha monyok~ huhuhu. chumil~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...