Friday, July 9, 2010

Julai- 2nd weeknandos aktividaise

ermm... esok haku sendirik akan menghadirkan diri sebagai peserta kursus pendek.. Bukan sebagai urusetia Teknikal... hu3. Haku punya kursus lom cukup 7 hari lagik wehh, nih dah minggu ke-2 bulan julai.. orang lain dah sibuk² cukup kan syarat berkursus.. tumpang ada kesempatan baik haku join sekali & kurangkan baki bilangan hari tersebut..

Review:
1- English Enrichment Programe Seminar. Kalau rajin Leh rujuk sini. Kursus Pada awal tahun dulu.. 2 hari iaitu 21 & 22 Januari...

2- Kursus Asas kenderaan. Pada bulan Februari. satu hari sahaja. Entry tu x tau lah kat mana dah.. berpinau mata carik.. hu3. sebagai bukti meh letak gambaq sikit..





Total semua baru 3 hari haku berkursus.. yang haku p Hotel Vistana Key eLL untuk Traning On trainer (TOT) sistem HRMIS tuh x di kira ehh... lalalala~~

okayy!! berbalik pada aktividaise haku minggu nih.. Plan nak p jumpa Mak Putri shahira & kawans² d pangkalan nun. Ieja pun dah roger² haku.. katanya bosan dia kat sana...tapi haku perlu dahulukan yang terpenting nih, semua untuk masa depan haku juga.. nanti myna cuba luangkan masa untuk ke sana ya ieja.. InsyaAllah ^_^

Kursus yang haku hadir nih d buat dekat Sek. Men Teknik, kursus pembuatan kek & donut.. Anjuran dari Unit Pengajian Sepanjang Hayat Opish haku juga.. Qoedahnya masak² puloks..ngee~ ok dah itu jerk nak habaq.. Nanti haku update cerita ceriti sepanjang kursus berjalan ya! doakan semuanya lancar...


4 comments:

Mama Fiyan said...

mina, kalau jadi rotinya boleh makan... boleh buat bisnes...bestnya masak2 ba.

Amyna said...

hehehe... ya bah akak.
esok akak join ka juga.. jum
ba kasi ramai²... hikss!!

Mama Fiyan said...

cadangnya mau ikut, sekalinya clash dgn program adik kakak pula di sekolah. tengok2 lagi la gmbr roti dlm fb ni nanti..

Amyna said...

Owhhh.. x pa la akak, utamakan yg penting dulu.. kursus nih anytime leh join.. kita juga yang anjurkan.. kalu ndak silap kalik nih myna ngan liza jerk kot staf kolej.. hohoho!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...