Sunday, November 21, 2010

Ada tiga kategori manusia kata dia ;p

Sahabat dari opish lama di utara sana nun yang kongsikan ayat nih dengan haku.. Jadik haku kongsikan pula dengan pembaca Amyna... Ngee~~

Ada 3 kategori manusia :-

  • BERJAYA : Hari ini lebih baik daripada semalam

  • TERPEDAYA : Hari ini sama seperti semalam

  • CELAKA : Hari ini lebih teruk daripada semalam

So.. Terima kasih kerana sudi membaca.. Dah nak habis entry nih. Mana yang baik jadikan teladan.. yang buruk tu pandai² uols ehh. Kalau gamak tak suka tuh.. sila sampahkan lah disini..tetiba teringat puloks kat CikGayah. hik3x..


sayang @myn@ ^_^

5 comments:

misyamissyou said...

hari ni kategori terpedaya kot..hehee..same je cm smlm hmm..

Amyna said...

hehehe.. terpulang kepada penilaian anda. Anda mampu mengubahnya.. Allah sentisa ada di sisi hamba²nya.. InsyaAllah ^_^.

WAHIDA ALIAS said...

ohh tidakkk...aku terpedaye..

gnesop.com said...

pernah baca perkara ini...
kawan tampal kat meja dia.. huhuh

ieda said...

hahahha suke ..
good info dikk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...