Thursday, November 25, 2010

Alamaks!! Habbatus Sauda boleh Monopouse ka?

Hai allss... Hari nih haku busy, kepala pun ala² TingTong nih. Haku tak tahu apa puncanya.. Sejak Mr.A pulang dari somalia nun. haku mengamalkan pengambilan Habatus Sauda. Mr.A yang suggestkan.. Habatus Sauda tu Mr.A beli di Arab lohh.

Mr.A cakap bagus untuk dalaman. Kawan haku ieja pun cakap macam tu. Sebagai isteri haku akur & amalkan pengambilan itu, Semua nya untuk AMYNA. Selalu haku ambil sikit jerk TAPI pagi nih haku xcited apa ntah.. haku telan lebih dari biasa. Rasa nya sangat lain, pedaq payau tau.. Eee... wekkkk!! Terus laju² haku sumbat air... Legaa!!!!

Haku nak tanya uolss.. bagus ka Habattus Sauda tu ehh coz ada kawanku pidah bagi tahu tak bagus kerana boleh membuatkan cepat Monopouse.. Risau Juga nih, kalau betul apa yang disampaikan..haku nak berenti amal lah macam nih. Haku tak mau lah awal weyhh..kalau nak Monopouse pun biarlah ada hasil dulu... hak hak hak!!



Mode: Nak buat reserch TAPI tak boleh sekarang busy, jadi tanya pendapat uols dulu..:D

p/s: Pedaq = payau & pedih ;p


sayang @myn@ ^_^

5 comments:

zura@iwan said...

habbatus tu mmg dgr elok...kena amal le..br tau kesan dia..

~ PIJA ~ said...

tak pernah dengar pulak benda alah ni boleh cptkan monopus....

Encik MamaT said...

macam tak betol je... habatussauda byk khasiat... maybe ada orang nak burukkan je kot


http://encikmamat.blogspot.com/2010/11/habatussauda-black-seed-nigela-sativa.html

Amyna said...

@zura: Itu lah.. produk Bio Asli banyak berasaskan campuran HS.. DcL pun ada juga...

Amyna said...

@pijA: Hahaha.. itu sebab myna tanya. sebab myna ada pos status d FB.. kawan bagi tau macam tu.. terkejut la juga. dah la kepala duk ting tong..

@IncikMamat: thanks.. sekarang myna ke sana :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...