Sunday, November 14, 2010

Hadiah dari Wanzie

Sebelum meneruskan pernulisan haku nak memohon mahap yang ntah ke berapa kali sudah dekat Wanzie. Haku terlewat publish. Sebelum tuh haku tak perasan pun tentang hadiah nih. Kami antara rakan blogger yang tersenarai dalam siri pertama yang menerima hadiah ini, dah tu haku menjadi orang 1st pula dalam senarai siri pertama . Alahai.. apa lah teruknya diri haku nih..

Harap wanzie faham seperti yang di kabarkan.. Mr.A sekarang kan masih dalam tempoh bercuti, jadik bila malam haku jarang² sudah nak on9.. Siang haku koje dan tinggal Mr.A di rumah. Jadik malam lah masa untuk Mr.A.. Haipp haippp!! Hari isnin ini Mr.A dah mula bertugas, semuanya akan kembali seperti biasa. Mista Bobo pun akan menjalankan rutinnya tak akan terparking lagi di depan rumah..

Okeh dah stop.. jom tengok hadiah dari wanzie.

tag2


Wowwww!! merah menyala.. semangat membara. Tapi macam sombong pula cartoon tu.memeluk tubuh. Hak hak hak!!. Apapun tak risik pasti tak kenal kan pren.. Pepatah apa sudah haku buat tu. hah peduliks ;p

Terima kasih banyak² ya pren... Dalam sakit² sempat lagi pren meluangkan masa untuk create hadiah yang berupa banner kepada blogger² sekalian maya.

Akhir kata moga pren cepat sembuh.. Ubat jangan nak skip² ya, ikut nasihat doktor.. InsyaAllah ^_^.


sayang @myn@ ^_^

6 comments:

Wanzi said...

salam pren... terima kasih kerana sudi terima banner persahabatan tu ye.... siap buat entry lagi.... tq

Amyna said...

Wslam.. sama2 pren.
A'ah pren.. menghargai pemberian kawan2..Thanks a lot ya!!

deem said...

semmart bah itu merah.nampak elegen gitu...hehehehe....

Amyna said...

merah membara... haippp haipp!

Cik Su said...

tahniah dapat banner nie dari wanzi..suke la ek..hehe

Amyna said...

iya cikSue.. sangat suka & berterima kasih.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...