Tuesday, November 30, 2010

MasyaAllah.. hari ini lupa lagi...(*_*)

Semalam haku lupa bawa purse.. Semua identiti haku tertinggal di rumah. Drive pun membuta jerk.. kalau incik trapik tahan menggelupur lah di situ dengan persembahan lakonan² terbaik..



Pinjam gambar hadik haku yang kurang aktifast tapi rajin...banding hadik haku yang INI. hahahah! MekTeQ oi.. Apalah yang difikirkan tu heh! Lupa macam haku juga ka?

Alhamdulillah walaupun semalam lupa purse selamat juga sampai di rumah dengan tenang. Makan pun kekenyangan juga, bekpes pagi tu pinjam duit deem beli nasi lemak RM2.. air bancuh sendiri- MILO. Tapi tengah harinya dah boley pakai duit sendiri coz kawan opish ada beli brooch dari haku... Rm15.. Duit deem pun settel di bayar balik, makan seharian haku pun lepas.. Syukur Alhamdulillah ^_^

pelupa

Tapi hari ni lupa bawa kunci opish pula.. sekali kunci sever di situ. 2 dalam serangkai... hahaha!! Nasib baik pagi tadi sever tak ada buat hal.. kalau tak.. lakonan terbaik lagi haku kasi sementara menunggu jam 8.30..keh keh keh!.

Jadi jam 8.30 pagi baru haku boleh masuk opish yang sunyi sepi dan tenang nih. kalau di bilik sever sana.. tak sanggup yoo.. Boleh pekak haku dibuatnya... bising.wekkkk!

mode: Mr.A yang bertambah usia.. haku pula yang pelupa.. why why why???


sayang @myn@ ^_^

12 comments:

alinac lover said...

hehehe

bole pulak lupa ek

munna said...

susah klu pelupa ni... bab yg lupa kunci opis mmg x best ...klu kita plg awal terpaksalah tunggu yg lain sampai ..

Amyna said...

@alinac:Itu lah... tukar h/beg qoedahnya.Last terlupa nak amik purse.. henset ingat pula.. miahhaha!!

Amyna said...

@Munna: Ya sangat susah... hehehe!!

ieda said...

hehehe sifat lupa tuu biasa dik .. akak nie dah lama kerja punn selalu lupa apa yg dah jadi rutin akak huhuh

AiDa AzRyN said...

kena makan kismis banyak la kak.. insyAllah t tak lupa ler.. XD

Anonymous said...

Hi there collеaguеs, itѕ wonԁerful ρoѕt
on the topіc of cultureаnd fully exρlained,
κeep it up all the time.

my web ѕіte: Property for Sale
Also see my webpage - Property for Sale

Anonymous said...

wοndеrful publish, verу infoгmatiνе.
I wοnԁer why the oρpοsite
spеcialіsts of this sectοr do not realize
thіs. Yοu should сontinuе your
wrіting. I аm suгe, you've a great readers' base аlreadу!


Heге is mу page :: small loans

Anonymous said...

Gгеаt site you hаνе here.
. It's difficult to find excellent writing like yours these days. I honestly appreciate people like you! Take care!!

My webpage payday loan

Anonymous said...

I have read so many content on the topic of the blogger lovers however this piece of writing
is actually a pleasant piece of writing, keep it up.


Also visit my web blog - weight loss for women

Anonymous said...

You'll notice the benefits especially if you are super hungry and need to Symptoms Of Yeast Infection, try acupuncture.

My web-site http://yeastrolrevealed.com

Anonymous said...

You can watch the latest music videos, or look at reviews of the latest products.
In 2009 Deadmau5 was nominated for a Grammy for his remix of the track
"The Longest Road" by Morgan Page featuring Lissie in the category of "Best Remixed Recording, Non-Classical"In 2010 he won
a Juno Award in the category of Dance Recording of the Year for the album "For Lack of a Better Name".
Sam is also a reflection of his father and sometimes much worse.


Here is my weblog :: daft punk random access memories flac free download

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...