Friday, August 27, 2010

ada makna terindah disebaliknya..

Entry nie bersangkutan dengan entry di blog adik pompuan haku nih.. Ada entry nya yang satu nih betul² kena batang hidung haku ohh.

Sayu hati baca entry nya yang nih. Kerinduan 6/7/08 . Semua nya kini hanya menjadi memori indah buat kami sekeluarga. Pada pandangan matanya adalah disebalik baju itu. Pada haku banyak lagik memori yang secara kebetulan nih. Pernah haku semadikan di sini,tetapi hanya dalam draf sahaja. Biarlah ia menjadi memori indah simpanan haku..

Jangan ditangisi pada yang telah pergi wahai adik ku sayang.. setiap kali hang ingat dekat Arwah, sedekah kan lah Al-Fatihah ya! Kita memang sayang Arwah, tapi Allah lebih menyayanginya... Moga Arwah tenang di sana & menanti MakAyah dipintu syurga..InsyaAllah :-)

Entry nih lah yang kena batang hidung haku..Entry Jalinan kasih ramadhan. Adehh asal balik, ada jerk menda yang hang mau na. secara terbuka lah sis nak bagitau.. memang poket tak leh nak ringan lah kalau gondang nih. sis sendiri pun pakai yang biasa². Kalau nak juga boley amik BenQ yang ada nih. Lagipun kes kecurian duit ayah tempoh hari pun tak setel lagik, rasanya ayah lebih memerlukan wang sekarang nih, demi anak pompuan yang di penang nun.. sian ayah. Pening memikir tak kesudah.. Dah la batuk² sekarang. buatkan sis bertambah susah hati jerk..

Iyaa lagik bagus rayu dengan abang.. hik hik hik. Tapi rasa tak dapat kot gondang. Maybe Nikon biasa macam yang dalam entry nih Nikon ini untukmu sayangku coz kalau dapat gondang tu sure awal² lagik sis kebas ohh... hahahha!!!

Okeh sekian dulu ya.. sekarang nak turun ke bengkel Automotif, nak tengok masakan semua. Jam 4.30 majlis dah nak bermula.. Can Cin Cau!!


sayang @myn@ ^_^

8 comments:

diana said...

duit boleh buat orang gembira..
tapi tak boleh buat bahagia..
sob..sob..saye nak gembira di hari raya..

Amyna said...

betul tu diana.. myna sukung sangat2. Myna pun nak gembira di aidilfitri walaupun Mr.A jauh dirantauan. sejak kawin nih 1st time sambut aidilfitri tanpa chentahati sisi..

noor afzan said...

salam amyna..
semoga awak dan keluarga bergembira sambut Aidilfitri nanti.


salam kenal =)
thanks singgah blog saya =)

Amyna said...

wslam pren..harap pren pun begitu juga.Yupss..welkam & salam kenal:)

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said...

smoga aidilfitri kali nie membawa seribu makna dan kenangan untuk sis dan keluarga~

Amyna said...

InsyaAllah leha...

D.I.H said...

Salam....

Jom jawab Tag. ambil ye...

http://akuiza.blogspot.com/2010/08/tag-dari-ma.html

Amyna said...

iza.. bereh, hehehe!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...