Sunday, August 8, 2010

enset dah dapat balik.. TAPI

kawan² syukur Alhamdulillah.. enset ku yang di ambil oleh lelaki itu ada dengan haku sekarang. meskipun ianya sudah tidak sempurna haku bersyukur sebab lelaki itu sudi memulangkan kembali.. walaupun pelbagai alasan dia bagi sebelum kami dapat bertemu..

maybe tiada jalan lain.. sebab itu dia rosakkan enset tersebut dengan alasan enset tersebut jumpa d jalan raya dah tu ditindih tayar kereta, mustahil jumpa d jalan raya.. haku kan d pusat servis damai. bila pula haku berjalan.. huh!!. secara logiknya.. macam mana dia boley tau jumlah kredit ku yang tinggal, dah tu dia cakap ada gambar haku & Mr.A di depan skrin.. alasan dia sangat memanaskan hati haku & kawan² Mr.A.. menggigil dia menjawab pertanyaan dari depa, haku diam jerk tengok situasi ketika itu sambil meratap sedih keadaan enset ku..

Ramai yang cakap haku d pukau.. alallala~~ menakutkan betul. Macam mana pun esok haku kena p carik enset lain.. enset ni dah tak boley guna langsung, hancusss!! skrin blank. tiada paparan apa² ..Ini dugaan yang entah keberapa sudah sepanjang Mr.A jauh di sana... sabar ya myna.. Allah tidak akan uji hambanya jauh dari kemampuan diri.. ini kata² dari ratuhatiku.. love mak, Mr.A & mereka² yang amik berat tentang haku.. sangat² terharu... thanks a lot uols!!


3 comments:

sizukaDeboss said...

huuuu bahayanya.nasib baik dia tak bt pape.take care:)

deem said...

ku tau cta ni dalam fesbuk ja...masa tu tegezut aku...pastu aku kol2 enset yg satu tpi x d agkt.pastu jmpa ang tadi masih ok lgi....lps baca blog...sedih wei...isk3...sabar ja k.sebab org yg sabar dg apa juga dugaan ada hikmah di sebaliknya.dan mudah2an kesabaran mu itu akan dibalas dgn kebaikan yang ang sendiri x tersangka....wlupun keluarga dan asben jauh di mata[dkt d hati...;)]namun ada ramai kawan yg memahami sentiasa di sisi...jgn risau k...(nah...pjg lebar dah sia cakap ni sebab sedihkkan...huhuhu....)

Amyna said...

sizuka~ hampir² mau gaduh juga. lelaki tu takut sebab dia nelayan.. silap banyak kalau dia uat hal dengan navy..

deem~ ia deem..ku dah boley eccept ni semua.. terima seadanya.. dah suratan takdir..redha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...