Tuesday, August 10, 2010

dari pandangan amyna pada 29 sya'ban

Maaf ya.. entry kebelakangan nie tak dapat diselitkan dengan gambar.. semua nie adalah kerana kajadian yang lepas..sedihh sedihh!!

Hari nie haku agak busy sikit.. opis nih dah jam 3 petang baru dapat masuk. koje yang bos tinggalkan tak juga d siapkan.. semalam haku pegang sekejap sajork. sempat siap separuh pun x sampai.suku ja kot. ari ni kunun semangat nak continue bagi clear... sekali lain pula jadiknya. esok dah nak puasa.. plan nak p sampolna. Ibu kepada akak shahirah (ieja) betul² mengharap haku menyambut ramadhan bersamanya.. tapi rasa macam x dapat lah nak ke sana ari nie.. banyak urusan belum beress!!!

Ohh ya.. barang kiriman dari mak haku untuk Mr.A pun dah sampai. Tadik haku juga caragas pergi mengambil kuih raya untuk kiriman kepada Mr.A d perantauan nun. sebelum tu sempat lagik singgah kat pasar tanjung beli periuk besar kiriman dari ieja. katanya nak guna untuk rebusan air masa dia dalam pantang nanti.

Alhamdulillah haku dapat belikan ieja periuk tersebut..bukan periuk biasa, periuk 2 in1 tu.. hehehe!! moga ieja suka. Produk BIODEX untuk k'misah pun dah siap beli semalam lagik.. Haku juga singgah dekat kedai henset, servay harga henset yang ngah bermain d fikiran nie.. Nak nak pula tadik ada warna pink..ade de de!! sungguh menduga hati & perasaan ini.. berbunga hati nie. tapi tak beli juga :(

Ohh... lappy putih ASUS tu rosak pula skrin nya. tadik p antar kat service center. tak tahu lagik macam mana keputusan sebab dia kena antar p kota kinabalu.. Mr.A ada minta, kirimkan video haku untuk tatapan dia d sana bersama barang² tue.. sayang nya.. haku x dapat nak buat.. berganda² kesedihan..

barang² untuk kiriman kepada Mr.A d sana nun, dah siap packing dengan bantuan kawan² tadik.. bukan main kemas lagik.. thanks a lot ya kawan² ku Amin (membalut), deem (binding tape), isma (kotak) & faezah (idea). haku just bantu masuk kan paper supaya tak bergerak... ekekke!!

Barang² tu nanti haku akan serahkan kepada chip khairul.. pihak KD Sri Samporna yang akan uruskan.. moga Mr.A gembira d sana.. Kebahagian dalam perpisahan sementara....


3 comments:

Wanzie said...

Berada diperantauan amat menyedihkan apabila tiba bulan yang mulia ini... tetapi ingatlah itu semua ujian dan cabaran untuk semua... semoga awak sekeluarga tabah dan bahagia dirantauan....

p/s:Setahun sudah berlalu.... ramadan al-mubarak akhirnya kembali jua.... sempena kedatangan bulan yang mulia ini... saya mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa buat pren n family.. :)

deem said...

selamat berposa my fren...esok dan hari2 seterusnya aku mamam sorang la ni...huhuhu...

Amyna said...

wanzie~ terima kasey ya!!

deem~ alalala, ada juga wilson,amy & ngu sebagai peneman kan.. ngeh ngeh ngeh!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...