Sunday, August 22, 2010

Berhujung Minggu & Masih di sampolna

sekarang haku bersiaran terus dari sampolna.. tujuan haku ke sini sebab nak amik segala surat menyurat Mr.A. Ieja call haku bagitau surat Mr.A banyak sampai 5 keping.. surat² yang urgent ieja cakap.Ieja buat cemas boleyyy!! Dia tu dah la ngah preggy menunggu hari. Haku nie serba salah di buatnya, dah la kemalasan nak drive. Postpone berkali postpone. kalau hari koje harus lah kemalasan lagik menebal. Alasan pun terbaik lah kan. Penat owhh nak drive jauh² time puasa nih.. kalau ada teman di sisi atau kudapan tak lah kesah. leh buat peneman untuk berbual. nih sorang², pergghhh boring + ngantok ohh.

Dalam malas² semalam.. Alhamdulillah sampai juga haku dekat sini. itupun selepas zohor haku gerak. Kalau haku p overtime pun lepas semalam. sebenarnya haku kena koje semalam, Ada kursus tapi haku tolak, alasan nak turun sini.. Ieja pula ntah keberapa kali call & sms haku... hehehe!!



Sehingga detik ini haku masih d sini. Nampaknya ari nie bersungkai di pangkalan lagik. Haku ingat nak balik sana coz esok koje. Tapi ieja punya alasan lagik terbaik ohhh, mengikat haku di sini. Siap tadik berpakat sama2 dengan jiran depan umah dia (kak iezan) untuk memasak juadah bersungkai. Haku pun hamik kesempatan lah belajar juga buat resipi yang kami beri nama nasi kerabu bakat (L). Kak iezan nie made in kelantan. terbaik lah resipi nasi kerabu nya..Alololo~~



lagi satu haku terikat juga dengan putra & putri nih. haku ilang kan diri kejap p mandi pun siap menunggu lagik di pintu bilik air, dah tu kalau dia lepas mandi nak haku juga yang pakaikan pampers & baju.. pendekkan cerita semuanya nak haku buatkan untuk dia.. Manja betul akak shahirah nie.. Pehni dapat adik.. hurmmm!! ikut untie balik tawau lah ya.. hikss!!

mencari kekuatan untuk esok mau drive balik.. alalalalala~~~


sayang @myn@ ^_^

4 comments:

siti nurkhijah said...

byk surat perumahan jer tu...
aktif bakat juga ka? ct kadang2 ja join kalau keja tak banyak atau aktiviti best... kalau bab kebudayaan malas skit nak p..tak berapa minat..

Amyna said...

ya ct itu yang myna gagahkan diri gak p amik.. takut x dan masa..

ehh myna x pernah join bakat ct.. sejak kawin sampai sekarang..he3. Saja jerk bagi nama resipi tu coz kami ramai² memasak.. suami dorunk keletihan uruskan majlis bersungkai bersama sultan sel...

[z@ck] said...

byk urusan seri paduka baginda..
mesti orang penting ni
=P

Amyna said...

penting ligan utang piutang..heh heh!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...