Sunday, October 10, 2010

Blog hebat dari Deem *_*

Award nie di kirimkan oleh deem. Actually dah lama kiriman nie. Masa haku berkursus tempoh hari. Kekangan masa & penyakit 'M' punya tamparan terus tertangguh. Maaf ya deem.. Cheq lambat kutip award nih.. Terima kasih banyak2 sudi kongsikan award nih dengan Amyna.. Deem Blog hebat!! Meh la pakat2 p jenguk deem kat sini :-

Ini saya bah =D

Sahiba sahiba yabeda Bedduuuuuu!!


Dah amik award tak leh la nak seronok sorang2.. mesti kongsikan dengan rakan2 blogger yang lain. sebelum nak sampai ke soalan kongsikan tu, soalan terakhir.. ada 5 soalan yang perlu di lalui.. Hohohoho!! Sek baik mudah2 saja =D

1- Nama blog anda buat masa ini?
D'EyEs 0f pRIncEss D0t c0m

2- Anda rasa blog anda hebat?
Mengikut kata hati.. tidak lah sehebat blogger otai. sederhana itu kan sempurna~~

3- Benda apa yang anda sayang?
Semua benda yang haku miliki haku sayang. tak dapat nak list kat sini. kan berjela pula entri nih ;p

4- Anda tengok waktu dekat mana?
Tak menentu ikut situasi, yang pastinya dekat Jam.. Jam lappy, jam dinding & paling banyak jam tangan nih pemberian Mr.A..

5- Laman Web sesawang yang anda selalu jenguk?
Alahai.. ini pun banyak juga. Dah koje mengadap intEnet.. memang macam2 laman haku godek. Sekarang nih lebih kepada Fesbuk lorr. he3.

6- Letakkan 3 hingga 5 blog yang anda rasa "Blog hebat".
okehh.. dah sampai kat soalan terakhir. Jom tengok siapakah yang tersenarai di pandangan Amyna..

  • Lan ==> http://duitlama2u.blogspot.com/
  • Mish ==> http://najihahsahami.blogspot.com/
  • CtNurkhijah ==> http://naufalnnureen.blogspot.com/
  • Leha ==> http://halieisa.blogspot.com/
  • Izan Ishak ==> http://diariummi.blogspot.com/


sayang @myn@ ^_^




2 comments:

lan_ax said...

thanks yer.. nnti sy buat.. cuma skrg ni bz sket.. xde pluang duk dpn lappy lm2..

siti nurkhijah said...

dah siap!

http://naufalnnureen.blogspot.com/2010/10/award-blog-hebat-dari-amyna.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...