Tuesday, October 5, 2010

Cukai Jalan Mista Bobo..yeayy!

sebelum haku gerak untuk berkampung di INTAN sungai petani nih, haku clearkan urusan² yang mampu haku laksanakan.. Yang tak mampu tu haku pejam mata dulu. (Boley rujuk entri 1st Oktober ya). Lepas kursus InsyaAllah haku clearkan.dah tak mau ingat lagik urusan² tuh, dah kata pejam mata.. harus pejam rapat² ;p

Semua bil kadar bayaran haku clearkan dan haku ada p amik cukai jalan untuk Mista Bobo di pusat jualan Toyota. Sebenarnya dah lama cukai jalan nih siap. 2 hari selepas dari tarikh entri Parcel,waran & cukai jalan di publish. Yanti siap sound..huh!

Yanti: akak ndak di tahan dengan JPJ kah?
Haku: Awat yan..
Yanti: akak nya roadtax di sini masih.
Haku: nanti akak nak p amik, akak bagitau yan.
Yanti: ok kak, saya tunggu akak..



26 Ogos 2011 akan tamat lagik, menabung lah dari sekarang untuk Mista Bobo =D =D

dari bulan 8 sampai1/10 baru nak hegeh² p amik, Mana tak kena syarahan pendek dengan yan. hahaha! Haku terima jerk syarahan dari yan. semua tu untuk kebaikkan haku juga. Kalau Mr.A ada mesti tak jadik macam nih sebab Mista Bobo & Mish pepel akan diguna pakai sepenuhnya.. hermm!


sayang @myn@ ^_^





7 comments:

~SukEMakAn~ said...

adeh!
saye pon nk kene amek roadtax baru bulan depan~
T________T

lan_ax said...

roadtax sy mati jumaat ni.. poket kering..=_='
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

siti nurkhijah said...

ct pun baru jer renew..1/10
dah 3 tahun, tak la byk sgat...tapi first year memang sakit skit la..

cik fiza said...

kje di INTAN sg petani ke?

Amyna said...

@Fazlina a.k.a sukamakan: Makanya bersiap sedia lah pren.. ekekke.

@Lan: Hehehe.. koleksi duit tu kan ada.

Amyna said...

@Ct: iya ct..dah masuk scnd,trd & seterusnya ringan la sikit kan.. kannn!

Amyna said...

@fiza: tak.. kursus jerk kat sana.. hik3x.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...