Thursday, October 21, 2010

Di perairan India sudah ^_^

Berita terkini dari Mr.A sekarang berada di sekitar perairan india, Dah dekat tu dengan malaysia.. Moga Mr.A sampai di pelabuhan dengan selamatnya. Pelabuhan mana haku tak pasti. Lumut la kot.. Apapun yang penting mereka semua selamat, selamat selamat.. InsyaAllah.

peta dunia somalia

Kalau naik kapal udara sure dah selamat memijak bumi malaysia, tapi apa kandaya arahan begitu. kena lah turutkan. Nasib baik dah boley balik. kalau kena postpone lagi, Ha tak ke haru biru.. sebiru perairan dalam peta tu ;p

peta malaysia

tengok lah peta tu.. dah dekat kan, kan nenek kan kann! short cut ikut perairan lorr. dah kata naik kapal laut kan.. Uhh tak sabar nya nak menatap wajah chenta secara realiti. Harap nanti tak lama la pending d lumut tu ya. cepat² balik sampolna. hik3x.


sayang @myn@ ^_^



8 comments:

ieYna said...

cian dia..

sabar ya..sabar ya..

Amyna said...

hehehe.. x lama dah :)

LyNn HaMzAh said...

semoga kekanda myna selamat sampai malaysia cepat...

Amyna said...

yerpp kak lyn..InsyaAllah ^_^

Kuman Chaos said...

TLDM>. best.. see the world join the Navy :)
kuman "Bee.." Entry

tiefazatie said...

bestnye...sila honeymoon lg ye sis..hihi

AngahSayang2314 said...

heheh x tahu sangat cita ujung pangkal apa2 pun semoga selamat sampai dgn selamatnya yer...

jom kita tukar2 link yukk

atie said...

sama2 menanti dah pulak hehe.. sabar yer :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...